Bliv medlem

Bliv medlem af Old Boys foreningen

for kun 300.- kr. om året.

Old Boys foreningen er en støtteforening, til hovedklubben, som er arrangør ved forskellige sociale arrangementer, eksempelvis Willy Larsen Cup, Gløgg aften og Bankospil.

Foreningens formål er i samarbejde med hovedklubben at bevare aktivt fodboldspil for Østerbro IF’s medlemmer, samt ved forskellige arrangementer at bevare sportslige og kammeratlige sammenhold blandt foreningens medlemmer.

Ydermere bevilger vi enkelt tilskud til nærmere defineret formål.

Af interne arrangementer afholder vi julefrokost, billard, bowling, skovture, og weekend ture, alle med deltager betaling forstås.

Du skal være aktiv eller passivt medlem af hovedklubben for at blive medlem af Østerbro Old Boys.

Indmeldelse kan ske ved indbetaling til bankkonto 1551-1075098 (Danske Bank) eller ved kontakt til et af bestyrelsens medlemmer – Keld Justesen, Bjarne Schacke, Stig M. Andersen eller Kim Sindahl (Mobile Pay). Husk at angive fuldt navn og telefonnummer.

Med dit medlemskab støtter du ovenstående formål og arrangementer.

Med fornøjelig hilsen