Indmeldelse

I Østerbro IF er det fællesskabet der driver værket, med fodbolden i centrum på Øster Allé 62 og de grønne arealer i fælledparken. Vi tilbyder alt i børne- og ungdomsfodbold, ligesom vi har åbne og lukkede hold i både dame- og herresenior. Der forefindes alt lige fra fodbold-fitness, motionsfodbold/prostatahold og en livlig OldBoys forening, hvor man kan deltage i en masse spændende aktiviteter og udflugter i og omkring Fælledklubhuset.

Vore kontingentsatser er halvårlige og forfalder henholdsvis 1. marts og 1. september. Øvrige informationer vedrørende medlemskab af Østerbro IF, kan du få ved henvendelse til administrationen på mail osterbro@osterbro-if.dk eller telefonisk på +45 3526 1520.

Indmeldelse foretages via nedenstående links, alt efter hvilken afdeling man ønsker at være aktiv medlem af. Du vil herefter modtage en mail vedrørende betaling. Når din betaling er registreret vil du modtage en velkomstmail.