Kontingent - satser & opkrævning

Fra 1. januar 2018 går Østerbro Idræts-Forening over til et nyt kontingentsystem, hvor opkrævningen sker helt automatisk via betalingskortet – præcis ligesom du kender det fra dit lokale fitnesscenter eller telefonselskab.

Overgangen til det nye kontingentsystem skal ses i lyset af de tunge arbejdsgange med manuelle registreringer af individuelle betalinger, som er forbundet med det nuværende system. Automatisk kontingentopkrævning via betalingskortet vil frigøre administrative ressourcer og samtidig sikre rettidigt betaling af kontingent.

SÅDAN KOMMER DU I GANG

Du får tilsendt et betalingslink via e-mail, som du skal benytte for at tilmelde dit betalingskort første gang.
Når du har tilmeldt dit betalingskort, trækker vi kontingent på dit kort hvert kvartal –  Januar, April, Juli og Oktober. Du får naturligvis en notifikation 7 dage inden, hvis der skulle være sket ændringer.
Du bedes sørge for at dine personoplysninger er opdateret på Kampklar eller via dit login på dbu.dk, så vi altid kan komme i kontakt med dig.
Hvis du endnu ikke har oprettet en profil kan du benytte disse guides på DBU’s hjemmeside.
Vil du opdatere dine personoplysninger eller har du glemt dit brugernavn/adgangskode til dbu.dk, så benyt dette link.
Automatisk kontingentopkrævning via betalingskortet er obligatorisk – du kan således ikke længere betale via Betalingsservice.

SIKKERHEDEN ER I TOP

Dine kortoplysninger behandles fortroligt og sikkert af QuickPay og Clearhouse, der står bag betalingsløsningerne. Hverken Østerbro Idræts-Forening eller DBU har således adgang til dine oplysninger.

EN FORDEL FOR DIG OG DINE HOLDKAMMERATER

Vi er langt fra den første klub til at indføre obligatorisk kontingentopkrævning via betalingskort. Flere klubber i nærmiljøet har allerede haft stor succes med det nye kontingentsystem.
Her har det nye kontingentsystem reduceret den administrative byrde og sikret rettidig betaling af kontingent for flere medlemmer.
Skulle du have spørgsmål vedrørende opkrævningen, så er du velkommen til at kontakte os på osterbro@osterbro-if.dk

Kontingent i Østerbro IF pr. kvartal pr. 1. Oktober 2017.

Børn

U5 til U12 0-11 år 350 kr.

Ungdom

U13 til U19 12-18 år 425 kr.

Senior

Senior 19-24 år 475 kr.
Senior (SU) 19-24 år 400 kr.
Senior (SU) > 25 år 475 kr.
Senior 25-64 år 575 kr.
Senior > 65 år 400 kr.
Passive < 60 år 185 kr.
Passive > 60 år 135 kr.
Fodbold Fitness   250 kr.
Ungdom   Spillesæt   640 kr.