Østerbro IF søger U11 Cheftræner

Freddy Lillelund
22. november 2018 kl. 14:32

Årgangens mangeårige trænerteam, bestående af tre engagerede forældretrænere, er nu klar til at overbringe depechen til et nyt team, med en cheftræner i spidsen, som ikke samtidig er forældre.

Klubben har cirka 40 talentfulde, ivrige og lærevillige spillere med et bemærkelsesværdigt godt fællesskab.

Vores vision er, at årgangen i løbet af ungdomsårene bygges op til at have to gode 11-mandshold: Et for entusiasterne, for hvem fodbold ”er livet” og som følge deraf tilbydes træning af højeste kvalitet med primær vægt på personlig udvikling. Derudover et mere breddeorienteret hold, hvor der lægges mere vægt på legen, glæden ved spillet og sammenholdet på og udenfor banen. Vi anser begge grene som værende lige vigtige for klubben og vi ønsker at holde årgangen samlet, så det opleves at man, på trods af forskelle i ambitionsniveau, er en del af det samme fællesskab.

Årgangen træner nu to gange ugentligt og derudover træner de mest entusiastiske spillere en ekstra ugentlig Skills-træning sammen med ligesindede fra årgangene U10-U13. Vi har et tæt samarbejde med FC København, anvender FC København-trænere som hovedtrænere i forbindelse med Skills-træningen og benytter i stort omfang FC Københavns Aldersrelaterede træningsprogrammer.

Vi ønsker en engageret og motiveret træner, som har trænererfaring og gerne med aldersgruppen U10-U13. Du skal være interesseret i at gå forrest og vise den faglige retning, der skal til for at udvikle drengene fodboldfagligt, menneskeligt som socialt.

Du får ansvar for hele truppen og det forventes, at du planlægger træningen for alle i årgangen. Du vil få den nødvendige hjælp fra (ung)trænerassistenter(er) eller forældre alt efter, hvad vi i samarbejde finder frem til. Derudover vil du få hjælp fra klubbens ungdomsmålmandstræner.

Måske har du haft – eller har - en aktiv fodboldkarriere, men det er intet krav. Du har – eller ønsker at gennemføre - en DBU-træneruddannelse. Du får en attraktiv trænerpakke med godtgørelse i forhold til kvalifikationer, trænertøjpakke og gode muligheder for videreuddannelse.

Har du lyst til at høre mere er du velkommen til at kontakte Freddy Lillelund 2076 9084 eller freddy.lillelund@gmail.com

Østerbro IF – Lysten til Fællesskabet