SÅ ER DER GODT NYT

15. maj 2020 kl. 06:45
NU MÅ VI TRÆNE IGEN

Kære Østerbro IF’ere.

Så er der godt nyt – NU MÅ VI TRÆNE IGEN.

Østerbro IF pågynder træningen fra på mandag den 18. maj. Selvom vi ikke må spille kampe, glæder vi os over at få lov til at træne. Træningen her i Fase 2 vil jo ikke være helt, som vi er vant til - men vi arbejder ihærdigt på at følge DBU’s Corona-Fodbold-Regler.

Det er SÅ vigtigt, at vi overholder alle regler og restriktioner – politiet vil patruljere effektivt ved banerne.  (I onsdags fik 12 idrætsudøvere, her i Fælledparken, hver en bøde på kr. 2500,- da de ikke havde overholdt max. på 10 personer i en samlet gruppe. Dertil kommer en bøde til deres  klub/forening på kr. 40.000,-).

Klubhuset vil stadig være lukket – så vi mødes omklædte ude på banerne.

Personer med symptomer på COVID-19 må ikke møde op til træning, ej heller hvis man har familie, som har symptomer eller er smittede. Hvis en spiller eller leder får symptomer på sygdom og får konstateret COVID-19, skal klubben, trænere og medspillere orienteres om dette.

DBU’s Fodbold-Corona-regler og protokol, som hele tiden opdateres, kan læses i sin helhed her:

Hvis I er i tvivl om noget mht. træningstid og sted, så kontakt jeres træner/holdleder.

Er der andet, I er i tvivl om, er I velkomne til at kontakte Charlotte på kontoret – tlf. 35261520 eller mail: osterbro@osterbro-if.dk

Vi glæder os til at se jer igen på banerne.

De bedste hilsener og ønsker om en god træningsstart,