Julefrokost januar 2018

image Der var også kaffe, cognac og Baileys
Kim Sindahl
20. januar 2018 kl. 13:10
Old Boys Foreningens årlige julefrokost blev afholdt i Fælledklubhuset lørdag den 13. januar 2018

ØSTERBRO OLD BOYS

1. januar 2018

Julefrokost januar 2018

Oldboys foreningens julefrokost var den sidste event i denne 2017 sæson. Efter en december måned med juleri havde stilheden atter sænket sig over klublokalet, hvor 31 medlemmer havde indfundet sig.

Vores madmor Kia, diskede op med forskellige lækkerier i form af smørrebrød efter ønske. På grund af andre arrangementer i klubhuset havde vi kun begrænset plads i lokalet, hvorfor vi måtte dele os i to borde. Dette tog ikke lysten til at hygge sig fra vores medlemmer og man fornemmede glæden ved at mødes var til stede. Formanden havde budt velkommen og der var heldigvis sild til snapsen, så alle gik om bord i glassene. Efter snaps kom der smørrebrød og til sidst ostebord – en topklasse julefrokost anretning.

I løbet af frokosten var der de sædvanlige klubsange, som altid bringer lykke og minder frem. Mere snak og hygge og så pludselig en brat afslutning, da vores naboer skulle bruge hele lokalet. Vi er desværre ikke kun os selv mere, så vi måtte trække os og søge ud i byen til go ‘natten.

Bestyrelsen siger tak for et hyggeligt arrangement.