Willy Larsen Cup 2017

Per Reitelseder
27. november 2017 kl. 11:19
Rejseklubben (- Schacke) - Vinder af årets Willy Larsen Cup

Willy Larsen Cup blev i år afholdt lørdag den 25 november med deltagelse af 6 hold - 2 dame- og 4 herrehold - alle fra Østerbro IF, og efter en spændende turnering, hvor alle hold mødte hinanden, blev Rejseklubben den endelige vinder af årets Willy Larsen Cup.

Til den efterfølgende frokost i Fælledklubhuset var der tilmeldt ca. 55 personer og Rejseklubben fik på behørig vis overrakt WL Cup pokalen, og der blev holdt taler, sunget fællessange som "Alle vi kammerater....", og under ledelse af Old Boys Foreningens Formand Kim blev den legendariske "Erik Hald"s Fio-lai gennemført med ikke mindre end 5 instrumenter - en smule imponerende, når man tænker på deltagernes tilstand.

Denne store og lange klubdag blev afsluttet med musik og dans til langt ud på aftenen................................